" A I D A Z U L A I K H A "

aidazulaikha's

Hi, do click the refresh button first. Before you read my entries :)


" Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. "





Eyelashes}
Friday 4 April 2014 | 12:12 am |
Haiii assalamualaikum cantik, comel, kacak reader :)
Hmmm actually gua tengah jealous dengan yana sebab dia dapat jadi admin fr rp's official fansite. Wuaaaaaaaa jealous nya! Nak nangis. Pinjam bahu? Sobs sobs.
GUYS! BUKAN MAIN2 PUNYA FAN BASED AACC TAU. ROYAL VOYAGE T_______T HMMMMM. BENCI YANA 5 MINIT.
See? Hmmmm.
Okay berbalik kepada tajuk. Ehem2.
EH KORANG PERNAH TENGOK HANTU TAK? Hahaha soalan tu mengingatkan aku kepada tragedi 10 tahun lepas. Jeng3...
Aku pernah gunting bulu mata aku. Hehehe, caye tak? Lawak betul bila ingat. Nak dijadikan cerita, masatu aku darjah 2. Abah baru je meninggal. Jadi kat rumah tok masatu ada ramai lah ahli2 keluarga sebelah perlis sana. Then petang tu kami ni duduk lah cerita hantu. Aku,Abang Asyraf,Ayie,Angah, Kak Yang and siapa entah lagi, lupa.
Pumpampumpam kebaboom cerita hantu sana sini, kak yang bagi satu idea.
"Kawan kak yang kata, kalau gunting bulu mata, boleh nampak hantu. Gunting, lepastu tengok celah kangkang" Teori mana entah kak yang dapat.
Ketiga2 abang kesayangan aku pandang aku. Lepastu tanya aku nak gunting bulu mata tak. Aku pun excited ah. Well, masatu pun aku naive lagi. Baru dajah 2. Ayie sebaya aku. Angah tua 2 tahun. Abang asyraf tua 4 tahun. Kak yang sebaya abang. Jadi paling tua masatu is....darjah 6? HAHAHAHAHAHA COMEL KAN KAMI -_-
Kami pun pergi lah ambik gunting and kunci pintu bilik. Duduk diam ah macam kura2, 5 ekor kanak2 yag eager nak tengok hantu. Tapi yang kena guntingnya, bulu mata aku sorang je. Sadis betul.
Memula suruh abang, tapi abang takut tergunting kelopak mata aku. So gunting keramat diserahkan kepada angah. Angah pun dengan fokus dan khusyuknya gunting bulu mata aku.
"SIAP!"
Dan jadilah aku tiada berbulu mata. Macam alien xD hahaha. Awal2 tu tak rasa pape tau lepas gunting...
"Haa cepatlah tengok celah kangkang" satu suara memberikan arahan. Memula aku takut ah jugak, mana tahu aku tengok2 tetiba muncul toyol ke apa ke. Takut ahhhh.
Setelah beberapa ketika memberanikan diri, aku pun tunduk ah. Sekali tengok, "eh takdepape pun? Kenapa taknampak hantu?" Hahahaha lawak gila. Comel je semua masatu. Innocent, naive, cute :)
Chilhood. Ada abang asyraf, angah, aku, ayie, adam, tok and sarah. Okay sambung cite. Yang kelakarnya bila malam ah. Nak tidur aku takleh tidur. Well hellooo. Ingat selesa ke takde bulu mata? Seksa woo. Rasa macam ada something tak kena dengan mata. Huhu. Hari tu memang semua kena marah kaw2. "Gatai pi gunting bulumata pasaipaaaaa" Hahaha cemtu ah bunyiknya. Hmmm, memang aku tak tidur lah malamtu. Dok kelip2 mata, tak selesa. Kah3. Aku dah pernah rasa dah cemana rasanya takdak bulu mata. Hangpa taknak try? Eleh korang penakut. ;p Hahaha. Btw aku tgh tgk ugly alert ni. From Ep 100. Sedih memang konfem nangis meleleh hingus! Sobs sobs. Kesian gila nampyon aku T__________T taksuka lelaki macam Lee Han Seo tu. Eii rasa nak bunuh je laki tu. Berani dia sakitkan hati nampyon aku yee! Kau tunggu Lee HanSeo, nanti aku gigit kau!
Wuaaa aku suka gila drama ugly alert. 10 out of 10 stars aku bagi! Family bond, friendship, sacrifices, love. Bergabung! Daebak. Actors and actresses dia pun talented. Memang kalau korang tengok, tak menghampakan lah. Heeee.
I miss my childhood.....
Masani kat rumah paksu, kat sri kembangan. Oh! Gambar aku dengan angah dalam memory card dekat phone gua yg hilang tu. Wuaaaaa.
Haaa ni aku cilok gambar dari fb angah. His latest photo. Ni lah penjenayah yang gunting bulu mata aku. Kah3! Cari lah angah aku yang mana satu. Bhahahahaha. Siapa jawab betul kak aida bagi 5 ploh sen. Euw gediknya aku.
Whoops ada ternampak rmc kat belakang tu.
Okaylah guys. Thakyou fr dropping bye. Ilove all of you ;* tipu je. ;p
HAHA :b assalamualaikum.
ADIOS